Verzending en Levering

Leveringstijden

Let op – De levertijden zijn een indicatie van de verwachte leveringstermijn voor elke leverancier. Het kan voorkomen dat sommige artikelen tijdelijk in nalevering zijn, daarom kan de verwachte levertijd iets langer duren dan u had verwacht. (Dit komt vooral voor bij het bestellen van reserve delen). Met de link dat u van ons heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling wordt u altijd op de hoogte gehouden, zoals de verwachte levertijden van uw product(en).

Verzending en levering

Wij leveren onze producten in heel Nederland met GLS, DPD, UPS en DSV.

Wij leveren gratis bij een aankoop boven €99,- (GLS - PakketShop) De verwachte leveringstijden zijn 2 tot en met 6 werkdagen (voor DPD) als uw gewenste product op voorraad is met de gekozen kleur, anders is er een individuele levertijd op elk besteld product.

GLS heeft een levertijd van 2 tot en met 4 werkdagen.

Op een product(en) die niet op voorraad is/zijn kan er eventueel één tot drie weken extra wachttijd bij komen. (vooral bij onze unieke Italiaanse productvarianten). In het geval van een vertraging van het vrachtbedrijf kan lampenmaster.nl echter niet aansprakelijk worden gesteld. Wij verzenden al onze goederen als een pakketpost, hierdoor is het mogelijk dat we het pakket kunnen volgen.

Let op! Beschadigingen in verband met levering moeten binnen twee dagen na ontvangst van uw product(en) worden vermeld. Lampenmaster.nl is niet verantwoordelijk voor de producten die beschadigd zijn tijdens transport. Wij verpakken altijd onze producten met veel zorg zodat het, het risico van de transportschade minimaliseert. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen. Bij het onstaan van problemen of vertragingen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Houd uw bestelnummer bij de hand

Controleer uw producten

Controleer uw producten bij ontvangst, en voor u het gaat monteren. Als het pakket, of de inhoud ervan is beschadigd bij het ontvangst van uw product dan moet u dit zo snel mogelijk vermelden via de link dat u van ons na uw bestelling heeft ontvangen. Hier wordt gevraagd om een afbeelding te verzenden van het pakket gemaakt buitenaf en binnenaf samen met de beschadigde lamp. Via de link wordt u op de hoogte gehouden over de verdere verloop.                                

Vergeet niet, vrachtschades moeten binnen twee dagen na ontvangst worden vermeld. Lampenmaster.nl is niet verantwoordelijk voor de producten die beschadigd zijn tijdens transport. Wij verpakken altijd onze producten met grote zorg, zodat het risico van de transportschade minimaliseert. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen.

Bij het onstaan van problemen of vertragingen bent u welkom om met onze klantenservice contact op te nemen. Wij raden u aan het bestelnummer bij de hand te houden om de expeditie te vergemakkelijken.