Bedrag teruggestort

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

U krijgt uw bedrag teruggestort, zodra de bestelling retour is ontvangen en is gecontroleerd.

Het kan zeven tot tien werkdagen duren voordat wij uw retournering in behandeling nemen.  

Bij een betaling met creditcard storten wij uw bedrag binnen een paar dagen terug. Bij een betaling met een bankoverschrijving of bankrekening kan dertig dagen duren voordat uw bedrag wordt teruggestort.
Overzicht: hieronder is een overzicht over het aantal werkdagen voordat uw betaling wordt teruggestort. Dit is afhankelijk van uw gekozen betalingsvorm.

Betaling met een creditcard: twee tot vijf werkdagen, nadat wij uw retournering hebben ontvangen. Wij storten uw bedrag terug naar de opgegeven betaalpas.

Betaling met paypal: twee tot vijf werkdagen, nadat wij uw retournering hebben ontvangen. U bent zelf verantwoordelijk voor een terugbetaling op uw paypalrekening of op uw bankrekening.

Betaling met een factuur: tot dertig dagen na ontvangst van uw retournering. Als u uw volledige bedrag al heeft betaald en hierna een retournering wenst.

Betaling met een bankafschrijving: tot dertig dagen na ontvangst van uw retournering.      

U kunt op uw retourformulier een bankrekeningnummer vermelden waarnaar wij uw geld moeten overmaken.

Klacht-niet correcte levering

Als uw bestelling niet correct is geleverd, kunt u gebruik maken van de link die u na uw bestelling heeft ontvangen. U kunt via deze link een klacht melden. U kunt kiezen uit de verschillende klacht mogelijkheden. Kies de passende klacht bij uw verzoek en volg vervolgens de instructies. Nadat uw klacht is vermeld, neemt de klantenservice uw verzoek in behandeling.    

OBS
Retourneer geen producten, voordat wij uw klacht hebben behandeld.

Heeft u andere vragen?

Neem gerust met ons contact op via info@lampenmaster.nl of op telefoonnummer 0852082043.