Koopvoorwaarden

Met wie handelt u?

U handelt met Lampenmaster.nl, een afdeling van Lampemesteren A/S.

Ons hoofdkantoor bevindt zich in Ringkøbing (Denemarken)

Lampenmaster.nl
Birkmosevej 18
6950 Ringkøbing
Denemarken

CVR-nummer: 24210081
BTW-nummer: NL 825874622B01
E-mail. Info@lampenmaster.nl
Tlf. 085 208 2043

Koopvoorwaarden

Bij handel op deze website accepteert u automatisch de onderstaande voorwaarden. Wij raden u daarom aan om de voorwaarden grondig door te lezen voordat u met een bestelling bij ons plaatst.  

Leveringstijden

Opmerking – Houd er rekening mee dat leveringstijden een indicatie zijn van de levertijd die de leverancier ons heeft vermeld. Het kan voorkomen dat sommige producten tijdelijk in nalevering kunnen zijn, daarom kan het iets langer duren dan dat het is verwacht. Vooral voor de buitenlandse producten kan dit het geval zijn. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op, wanneer de leveringstijd bij ons bekend is.

Lees hier meer

Inkoop van de producten

Als u uw gewenste artikel heeft gekozen en dit in uw winkelwagen heeft geplaatst, dan moet u uw persoonlijke gegevens invullen, zoals uw naam, adres, en betalingsinformatie. Als dit is ingevoerd, dan zult u een bevestiging van uw bestelling via e-mail ontvangen. Let op: dit is niet uw definitieve bestellingsbevestiging.  

Zodra uw betaling is goedgekeurd en uw product is geregistreerd in onze voorraad, dan ontvangt u van ons via de mail een bestellingsbevestiging ontvangen met uw persoonlijk pakketnummer, dit pakketnummer kunt u gebruiken om uw pakket op te sporen. Bij Lampenmaster.nl innen wij de betaling van uw product, als uw product is verzonden vanuit onze voorraad.

Als u andere vragen heeft omtrent uw aankoop van uw product bij Lampenmaster.nl, of als u gebruik wilt maken van onze persoonlijke service en of begeleiding, dan kunt u ons altijd bereiken op telefoonummer: 085 208 2043 Wij zijn alle werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 15.00.
U kunt ons ook een persoonlijke bericht schrijven via info@lampenmaster.nl
Onze specialisten beantwoorden al uw vragen zowel voor en na uw aankoop. U kunt ook gebruikmaken van onze website, hier kunt u bij veel gestelde vragen (FAQ) de meeste vragen terugvinden.

Betaling

Bij Lampenmaster.nl is het mogelijk om te kunnen betalen met de volgende betalingsmetoden:  Maestro, Dankort/eDankort (DK only) and Mobilepay (DK only). Uw betaling innnen wij van uw bankrekening zodra wij uw product hebben verzonden vanuit onze voorraad. Alle prijzen zijn bij Lampenmaster in euro`s vermeld, en dit is inclusief 21% BTW.

U kunt ook betalen via Paypal.
De betaling van uw product gebeurt zodra we voor u factureren.

Het is ook mogelijk om te betalen via een bankoverschrijving. We verzenden uw producten zodra wij uw betaling hebben geregistreerd in onze systeem.

Privacybeleid

Bij Lampenmaster verzamelen en gebruiken we een aantal persoonlijke gegevens over uw aankoop bij ons.

Hieronder vindt u ons privacybeleid, dit kunt u gebruiken als u meer te weten wilt komen over hoe we met uw persoonlijke gegevens omgaan.  

Hier is te lezen over hoe Lampenmaster omgaat met de Algemene Verordening Gegevensbescherming, per 24 mei 2018.  

Lees hier over ons privacybeleid

Cookies

Lampenmaster.nl maakt gebruik van cookies om de websites en de functionaliteit ervan te optimaliseren, hierdoor willen we uw bezoek bij ons vergemakkelijken.
U kunt op elk moment uw cookies verwijderen van uw computer, dit is afhankelijk van uw browser.

Logstatistiek

We gebruiken een logstatistiek bij lampenmaster.nl wat betekent dat een statistiek-systeem informatie verzamelt, dit geeft een statistische beeld over onze aantal bezoekers die we hebben, waar de bezoekers vandaan komen, en waar ze op de website zijn achtergelaten enz.  

Annet was met deze zin ook onzeker!

Koopvoorwaarden

Wij leveren wereldwijd post met GLS, Postnord en DSV, en leveren gratis bij een aankoop over € 99,-

De verwachte leveringstijden zijn 2 tot 4 werkdagen, als uw gewenste product op voorraad is met de gewenste kleur/variant, anders is er een verwachte leveringstijd op elke gekochte product. Als het niet mogelijk is om aan de leveringstijd te houden, dan neemt onze robot Edison zo snel mogelijk contact met u op. Als het een bestellingsartikel is, dan is de levertijd te zien in de producttekst, hiermee wordt de verwachte levertijd vermeld.

In het geval van een vertraging van het vrachtbedrijf kan lampenmaster.nl echter niet aansprakelijk worden gesteld.

Wij verzenden al onze goederen als een pakketpost, dit maakt het mogelijk dat we het pakket kunnen opsporen, als we problemen krijgen bij het verzenden van onze producten, of als uw pakket is vertraagd.

Controleer uw producten bij ontvangst, en voor u het gaat monteren. Lampenmaster is niet verantwoordelijk voor de schade als u niet binnen 2 dagen na ontvangst van het product de inhoud niet heeft gecontroleerd. Controleer tegelijk op defecten, en of u het juiste item heeft ontvangen. Als het pakket, of de inhoud ervan is beschadigd bij ontvangst van uw product dan moet u dit zo snel mogelijk vermelden bij Postnord, of eventueel binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw product. Retourneer vervolgens het product aan ons. Lampenmaster.nl is niet verantwoordelijk voor de producten die beschadigd zijn tijdens transport. Wij verpakken altijd onze producten met grote zorg, zodat het risico van de transportschade minimaliseert.

De wet op tekortkomingen kan van toepassing zijn. (§8, stk. 1, nr. 14)

Prijsgarantie

Bij Lampenmaster.nl garanderen wij u de beste prijs van al onze producten uit onze ruime collectie.
Voor het garanderen van een terechte prijsvergelijking, moet u voldoen aan de volgende eisen, voordat u contact met ons opneemt:

  • Het product moet gemarkeerd worden met een prijsgarantie icoon.


  • Het product moet op voorraad zijn, en leverbaar zijn. Het goedkopere product, die u heeft gevonden moet in dezelfde maat, en kleur zijn.


  • De prijzen die worden vergeleken, moeten een totale prijs bevatten, inclusief een levering met btw.


  • Uw product moet aan de regels van de Nederlandse kooprecht voldoen. (douane en btw)


  • Uw document moet duidelijk aangeven waar het product anders gekocht kan worden, en voor welke prijs. (incl. btw) Uw document kan een link zijn, afbeelding van een fysieke reklame, -of dergelijke. (Wij behouden ons het recht om eventueel aanvragen af te wijzen, dit kunnen e-mails, of mondelinge kortingen bevatten).


  • De producten die u bij Lampenmaster koopt is inclusief levering met lichtbronnen. Wij vergelijken altijd de prijzen exclusief levering met lichtbronnen, als dit wordt geëist.


  • We vergelijken de korting die u bij een andere dealer heeft gevonden. Is het een vereiste, dat het product opgehaald moet worden? Dan vergelijken we hierop weer de prijzen inclusief levering, met eventueel lichtbronnen.


  • De prijsgarantie geldt voor reële producten die aanwezig zijn, en geen aankoop die bijvoorbeeld in de rij staat voor het ontvangen van een korting, of een korting van aankoop/bundel producten, en of een korting met een begrenst aantal/tijd producten per klant of dergelijke. Een prijsgarantie geldt niet alleen bij een melding van onze klantenclub, of een lidmaatschap van een inkoopvereniging, en of dergelijke, voor het ontvangen van eventuele kortingen.


  • Het product moet aan de Deense regels van btw, en douane voldoen.


  • De prijsgarantie vervalt na 14 dagen, vanaf uw aankoopdatum.


  • U krijgt 103% prijsgarantie op het eerste product, en 100% op uw volgende product.


  • Dit geldt niet voor uw speciale leveringen, die naar uw huisadres zijn geleverd, of bij bestellingen buiten de algemene voorwaarden.
  •            
  • Wij bieden 103% prijsgarantie, dit is zonder een gratis gloeilamp. Echter als dit ook niet is inbegrepen in de aanbieding, die u bij een andere dealer heeft gevonden.


  • De prijsgarantie kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.


    Let op – We behouden ons het recht, bij het aanschaffen van het product, hiermee willen wij aan de bovenstaande eisen voldoen.

    Als u binnen 14 dagen, na aankoopdatum van het product, deze bij een andere dealer goedkoper heeft gevonden, en aan de bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij het te veel betaalde bedrag terugbetalen. U neemt alleen contact met de klantenservice van Lampenmaster, dan willen wij het voor u regelen.    

    Contact ons op info@lampenmaster.nl of via ons telefoonnummer 0852082043 op werkdagen van 9:00 tot 15:00. U kunt ons ook bereiken via onze chat.

    Retourrecht

    Lampenmaster.nl geeft 100 dagen recht om de overeenkomst te ontbinden van de dag dat u uw product heeft ontvangen. Wij verwachten dat u het retourformulier invult, dit kunt u downloaden op onze website. Het is te vinden onder klantenservice. Wilt u het retourformulier meezenden in uw pakket samen met uw artikel.

    Vergeet niet dat u uw product altijd zonder schade in de juiste en originele verpakking moet retourneren (vermijd onnodige beschrijvingen en maak gebruik van de tape op uw originele verpakking), en ontvang altijd een bewijs van retourverzending. De enige kosten die u maakt bij een retournering zijn de portokosten. Onjuiste of onverantwoordelijke verpakkingen kunnen schade veroorzaken met als gevolg dat we de claim afwijzen. Onthoud daarom om voorzichtig te zijn. U mag altijd contact met ons opnemen voor het ontvangen van advies, en begeleiding van retourverzendingen.

    Uw bestelling moet zonder vertragingen, binnen 14 dagen geretourneerd worden, nadat u bij ons een melding heeft gemaakt over uw retournering. U betaalt zelf de directe kosten in verband met retournering van uw product, en u wordt verantwoordelijk gesteld voor een onjuiste verzending van onze goederen.
    Is het artikel gemonteerd of is er een slijtage aanwezig, gebruik en/of schade, dan behouden we ons recht om deze te weigeren.

    De goederen moeten verzonden worden naar:
    Lampenmaster.nl                                                                                                                                                        
    Birkmosevej 18                                                                                                                                                                        
    6950 Ringkøbing (Denemarken)


    Lampenmaster.nl beveelt u aan om uw goederen te retourneren via Post, Op deze manier wordt het mogelijk om uw pakket op te sporen via Post systeem, dit vermindert de twijfels over hoe correct uw pakket met de goederen is terugverzonden naar Lampenmaster.nl  

    Bepaalde goederen kunnen niet geretourneerd worden met de normale post, dit geldt voor grote, zware pakketten, en voor goederen met grote aantal hoeveelheden. De kosten voor retourneringen is bepaald met de verhandelingen van onze samenwerkingspartners. U kunt ons ook bellen om informatie te ontvangen over onze prijsopgaven.

    Op aanvraag geretourneerde goederen, of retournering zonder portokosten worden bij Lampenmaster als niet verzonden beschouwd.

    Zodra we uw pakket hebben ontvangen, en als het pakket is goedgekeurd, dan willen we u zo snel mogelijk terugbetalen, dit in  overeenkomst met consumentenovereenkomstenrecht §21 deel 3 en 4. We maken het bedrag over aan de persoon die de producten heeft gekocht, voor het voorkomen van illigiaal gebruik van creditcards en dergelijke. Vergeet niet om uw bankrekeningnummer toe te voegen bij iedere overschrijving. Bewaar alle documentaties bij het retournering van uw pakket. De afzender zorgt zelf voor de betaling van de verzendkosten.

    U kunt ook

    Het nieuwe klachtenstelsel verzameld alle klachten over goederen, en dienstenaankopen van consumenten binnen de EU landen.

    Dit betekent dat u uw rechten voorbehoud, om direkt een klacht te kunnen indienen naar de Europese websites, waar u uw goederen heeft gekocht, of service heeft ontvangen dat niet aan u wensen is voldaan.

    Het nieuwe klachtenstelsel werkt zodanig dat consumenten de mogelijkheid krijgen om direkt hun klachten te kunnen indienen bij de ODR-website, hierbij worden de klachten automatisch vertaald naar de actuelle taal, en worden verder verzonden naar de geldende website. De website krijgt dan de mogelijkheid om de klacht te accepteren/of te negeren door op de groene knop te drukken of op de rode knop.

    De groene knop verzendt de klachten verder naar een lokaal klachtendienst (voor websites) dit is buiten het rechtssysteem.

    Als het bedrijf op de rode knop drukt dan wordt de klacht afgewezen, dan kan de consument contact opnemen met het Deense klachtenstelsel, en/of de Europese online geschillenplatform. Dit kan via e-mail, of telefonisch. Er kunnen lange wachttijden ontstaan voordat er een eindelijke beslissing komt.

    U kunt uw klacht indienen bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/, Vergeet niet om ons e-mail adres te vermelden! Ons e-mail adres is: info@lampenmaster.nl

    Als u rechtstreeks contact met ons wilt opnemen, dan willen wij u natuurlijk verder helpen zonder te veel tijd rovende systemen.  

    Waarde verminderingen

    Als de consument de goederen heeft gebruikt, dan wordt dit gelijk gesteld aan bijzondere waardeverminderingen. Hanteert de consument de goederen buiten de toegestaande regels en de waarden van het product, waardoor de waarde van het product hierdoor is verminderd, dan behoud lampenmaster.nl het recht om het retourbedrag te verminderen.    De waarde van het product wordt berekend met het verschil van de verkoopprijs en de waarde van de marktprijs, bij het retourzenden van uw aankoop.

    De marktprijzen worden berekend vanuit de marktprijzen in de detailverkoop via de webshops aan de klanten, en niet door de verkoop tussen de webshops, of verbruikers

    In sommige gevallen hebben de goederen gebaseerd op hun gebruik geen waarde. In dit soort gevallen heeft u geen recht om uw aankoopprijs te ontvangen.  

    Het pakket kan een grote rol spelen bij een waardevermindering.
    Als u het pakket opent/beschadigd of verliest, dan kan dit invloed hebben op de waarde van uw product, en als het pakket invloed heeft voor een wederverkoop, dan mag de prijs van een nieuwe verpakking in rekenig worden gebracht.

    Zie hier voor meer informatie over retourneringen van goederen

    Klachten

    Alle producten vallen onder de regels van kooprechten met 24 maanden klachtrecht. Klachtrechten betekent voor u dat u als klant binnen 24 maanden een klacht kunt indienen over de ontbrekende goederen, of bij onjuiste levering van de producten.

    In geval van klachten, defecten, of ontbrekende producten van de leverancier, kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 085 208 2043
    U kunt ook mailen naar info@lampenmaster.nl

    Wij vergoeden redelijk de vrachtkosten

    Als uw klacht gegrond is, dan vergoeden we uiteraard uw verzendkosten.

    De goederen moeten terugverzonden worden naar:                                                                                                              
    Lampenmaster.nl                                                                                                                        
    Birkemosevej 18
    6950 Ringkøbing
    Denemarken

    Voorbehoud

    Lampenmaster.nl neemt voorbehoud van de verkochte producten, die verkeerd gedrukt zijn, of waarbij leverancierveranderingen zijn ontstaan bij onze leveranciers, of dat er een vertraging is opgelopen die niet door Lampenmaster.nl controleerbaar is.

    Cadeaukaart

    Uw cadeaukaart kunt u besteden bij de aankoop van onze designlampen, of onze accessoires. Op de cadeaukaart wordt geen naam vermeld, daarom kunt u het makkelijk aan iemand anders geven.

    Kortingen

    Kortingscodes of andere kortingen kunnen niet gecombineerd worden met een voordeelkaart of met andere kortingen, of met goederen die al een korting hebben ontvangen.