FAQ

Veel gestelde vragen

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Heeft u geen orderbevestiging ontvangen per mail, dan is uw e-mailadres mogelijk niet juist vermeld.
Bel of schrijf naar de klantenservice van lampenmaster. Zij kunnen snel uw e-mail adres corrigeren. Het e-mail adres is info@lampenmaster.nl

Als ik een product heb gekocht, wanneer wordt het bedrag dan afgeschreven van mijn bankrekeningnummer?
Als het artikel is verzonden dan wordt het bedrag van uw bankrekening afgeschreven.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Lampenmaster verzend alle artikelen met behulp van GLS, en Postnord.                  
U kunt kiezen voor aflevering van uw producten bij uw postkantoor, of voor een directe levering bij u thuis. Uw bestelling wordt binnen 5 dagen geleverd.  

Heeft Lampenmaster.nl een fysieke winkel?
Ja, onze showroom is gevestigd in Ringkøbing Denemarken.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht heeft over uw product, dan kunt u op een snelle en gemakkelijke manier service krijgen door met ons contact op te nemen via info@lampenmaster.nl

Hoe handel ik?

Als u uw artikel heeft gevonden:

1) U plaatst het artikel in uw winkelwagen door op ”Toevoegen aan winkelwagentje” te klikken. Er staat nu een rode balk bovenaan de pagina met de tekst ”Het artikel bevindt zich in uw winkelwagentje. Ga naar het winkelwagentje.” Druk op ”Naar winkelwagen” om de aankoop te voltooien.
2) Hier kunt u 2 keuzes kiezen: ”Naar bestelling” of ”Koop meer” Hier kunt u ook uw kortingscode invoeren, als u een dergelijke code heeft ontvangen.
3) Druk op ”Om te bestellen” om de aankoop te voltooien. Voer vervolgens uw persoonlijke gegevens in en u kunt inloggen als klant, als u eerder bent ingelogd. Druk op ”Doorgaan”.
4) Vervolgens kunt u uw gegevens bijwerken of een andere afleveringsadres kiezen. Druk vervolgens op ”Doorgaan”.
Dan komt u terecht bij verzending, waar u weer de mogelijkheid krijgt om uw gegevens te bewerken, en waar u kunt kiezen voor gratis bezorging met en waar u kunt kiezen voor een gratis levering via GLS of DPD (Let op, bij een bestelling boven de €99,- betaalt u geen verzendkosten). Druk vervolgens op ”Doorgaan”.    
5) Nu komt u bij de betaling. Hier kunt u kiezen welke betalingsmetode u wilt gebruiken. U moet ook uw aankoop goedkeuren, evenals onze algemene voorwaarden. U kunt onze algemene voorwaarden lezen door te klikken op de rode link, net boven het selectievakje. Druk hierna op ”Goedgekeurd”.
6) Nu moet u uw kaartgegevens invoeren. Druk vervolgens op ”Betaling voltooien”.

Als u uw artikel niet kunt vinden:

U kunt artikelen op verschillende manieren zoeken.

Aan de rechterkant van het scherm bevindt zich een zoekvenster, hier kunt u uw zoekwoord schrijven.
U kunt specifiek naar een lamp zoeken door bijvoorbeeld in te typen ”AJ Wandlamp”, ”PH Hanglamp en dergelijke.
Verder kunt u in het menu aan de linkerkant naar lampen zoeken, druk op hanglampen, als u een hanglamp zoekt.
Hier zullen dan alle hanglampen te voorschijn komen, daarna kunt u de keuze minimaliseren door een leverancier te kiezen.

Als u uw gewenste lamp heeft gevonden, dan kunt u de betaling voltooien zoals hierboven beschreven staat  bij punkt 1.

Hoe kan ik een kortingscode invoeren?

1. Plaats uw artikelen in uw winkelwagen

2. Ga naar de winkelwagen

3. In stap 1 kunt u de plaats vinden, waar u uw kortingscode/cadeaubon kunt invoeren.

4. Druk op ”Update” om de kortingscode te kunnen invoeren.

U kunt met behulp van de video onderaan zien hoe het inwerking gaat.    

Artikel zoeken

Hoe kan ik een specifiek artikel terugvinden?
U kunt op verschillende manieren artikelen opzoeken. U kunt een specifiek merken of artikelcategorie terugvinden door het invoeren van uw gewenste zoekwoord in het zoekvak, dit kunt u boven aan de rechterkant terugvinden. U kunt ook eventueel de link gebruiken voor de artikelcategorien aan de linkerkant van het scherm.

Hoe kan ik een gewenste artikel opzoeken?
Aan de rechterkant van het scherm is een zoekvak, hier kunt u uw zoekwoord invoeren. U kunt bijvoorbeeld de artikelnaam ”AJ Wandlamp”, ”PH Hanglamp” of dergelijke invoeren.
Verder kunt u ook in de menu aan de linkerkant lampen zoeken, druk op hanglamp als u een hanglamp zoekt. Hier komen dan al onze hanglampen te voorschijn komen. U kunt daarna de selectie minimaliseren door op de leverancier te drukken.  

Bestellen en betalen

Hoe kan ik producten bestellen?
Zie hiervoor ”Hoe handel ik” op onze webside Lampenmaster.nl. U wordt dan rondgeleid in onze webwinkel.
U kan ook contact met ons opnemen door te bellen, of naar ons te schrijven, Dit kan u via ons e-mail adres: info@lampenmaster.nl, of via onze klantenservice. Het telefoonnummer is: 085 208 2043

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestellingen online betalen door gebruik te maken van Visa, Mastercard, Maestro, en of Paypal. U kunt alle kosten stap voor stap zien voordat u uw bestelling goedkeurd.

Is het mogelijk om mijn bestelling te betalen bij ontvangst van mijn producten?
Helaas is dit niet mogelijk. U moet namelijk uw betalingsgegevens invoeren voordat u uw aankoop afsluit in Lampenmaster.nl’s web-site. Wij innen echter de betaling van uw order, als wij uw product hebben verzonden vanuit onze voorraad.  

Is het veilig om online te betalen?
Lampenmaster.nl gebruikt een veilig betalingssysteem: Uw betalingsgegevens zijn beveiligd en versleuteld. Lampenmaster.nl krijgt alleen een melding van de uitgevoerde transactie met de vermelding of de transactie is goedgekeurd of niet.

Wordt mijn bestelling direkt afgerekend na mijn bestelling?
Wij innen de betaling van uw order, als wij uw product hebben verzonden vanuit onze voorraad.

Verzending en levering

Welke leveringsmogelijkheden heb ik?
Bij Lampenmaster.nl zenden wij al onze producten via GLS en DPD. Bij bestellingen boven de €99,- betaalt u geen verzendkosten.

Hoe lang duurt een bestelling?
Leveringstijden bij Lampenmaster.nl zijn 2 tot 4 werkdagen. (als het op voorraad is) Echter kunnen speciale lampen een levertijd tot 3 weken hebben.

Kan mijn bestelling afgeleverd worden op een andere adres dan het vermelde factuuradres?
Dat is mogelijk. U kunt uw gewenste leveringsadres invoeren tijdens uw bestelling.

Kan ik mijn leveringsgegevens wijzigen?
Dat is helaas niet mogelijk. Lampenmaster.nl registreert namelijk uw gegevens bij de leverancier, zodra wij uw bestelling hebben ontvangen.  

Wat gebeurt er als het product tijdens de levering verloren gaat?
Lampenmaster.nl spoort uw pakket op in samenwerking met GLS, Postnord en DSV. Deze opsporing duurt 3 tot 4 werkdagen, en als uw pakket na die werkdagen nog steeds niet te vinden is dan wordt uw bestelling opnieuw uitgevoerd.

Welk document ontvang ik als bevestiging van mijn bestelling?
Als u uw bestelling heeft voltooid dan ontvangt u automatisch een orderbevestiging per e-mail. In uw orderbevestiging staat vermeld welke artikelen u heeft besteld en betaald. Bewaar of print uw orderbevestiging als garantiebewijs.

Retour en annulering

Wat te doen als uw pakket is beschadigd bij ontvangst?
Als u uw producten heeft ontvangen dan moet u uw producten controleren op zichtbare schade. Als de verpakking is beschadigd of als het andere zichtbare schade heeft opgelopen dan moet u het vermelden bij het ontvangst van het product. Vermeld hierbij de zichtbare schade. U kunt ook het product weigeren en ervoor zorgen dat de chauffeur het product terugneemt.  

Zie voor meer informatie over het retourneren van defecte producten hier

Hoe kan ik een klacht indienen?
Lampenmaster.nl geeft u volgens de kooprechten 2 jaar recht om te kunnen klagen over uw product.

Welk bedrag ontvang ik bij een retournering?
U betaalt zelf de verzendkosten bij een annulering.
Bij een klacht betaalt lampenmaster.nl het bedrag van het artikel inclusief verzendkosten als de klacht gegrond is. Een digitale overmaking kan tot 30 dagen duren.

Lees hier voor meer informatie over restituties

Kan ik een product terugzenden als ik er niet tevreden over ben?
Ja, dat is mogelijk. U moet echter uw product binnen 14 dagen retourneren. Na ontvangst willen wij u het bedrag van uw artikel inclusief de verzendkosten terugbetalen.
Heeft u de aankoop geannuleerd, dan betaalt uzelf voor de kosten.

Is het product die we van u hebben terug ontvangen geinstalleerd of is er een teken van slijtage, gebruik of andere schade, dan hebben wij recht om het te weigeren.  
Zie meer om retournering van de producten hier

Hoe kan ik een kortingscode invoeren?

1. Plaats uw artikelen in uw winkelwagen

2. Ga naar de winkelwagen

3. In stap 1 kunt u de plaats vinden, waar u uw kortingscode/cadeaubon kunt invoeren

4. Druk op ”Update” om de kortingscode te kunnen invoeren